Podmínky stěhovací služby
Seznamte se s podmínkami naší stěhovací služby, které zajišťují transparentní a snadný proces stěhování.
Vítejte na stránce s podmínkami naší stěhovací služby v Karlových Varech. Abychom vám mohli zajistit bezproblémový a efektivní průběh stěhování, připravili jsme několik základních pravidel a informací, které vám pomohou lépe se zorientovat v průběhu celé zakázky. Přečtěte si je prosím pečlivě, abyste měli jistotu, že vše proběhne dle vašich představ a bez komplikací.
1. Objednání a plánování služby
Objednávky na stěhovací služby doporučujeme zasílat alespoň 5 dní před plánovaným termínem stěhování. Při objednání uveďte co nejvíce detailů o objemu stěhovaných věcí, přístupu k nemovitosti (např. výtah, schody) a jakékoliv speciální požadavky (demontáž nábytku apod.). Rádi vám na základě těchto informací připravíme nezávaznou cenovou nabídku. U větších prostor např. velké firemní prostory, sklady atd. můžeme poslat svého technika, abychom mohli stěhování lépe naplánovat a také lépe odhadnout cenu takového stěhování.
2. Platební podmínky
Po dokončení stěhování probíhá platba v hotovosti nebo převodem na účet dle předem dohodnutých podmínek. Zákazník je povinen zaplatit za poskytované služby v plné výši dle dohodnuté cenové nabídky.
3. Pojištění a zodpovědnost
Naše stěhovací služba je pojištěná proti škodám způsobeným během stěhování, avšak naše společnost neručí za škody vzniklé během stěhování pokud si náklad balíte svépomocí. Pokud by došlo k poškození věcí při balení našimi zaměstnanci a následně během manipulace, je nutné škodu nahlásit okamžitě po jejím zjištění, nejpozději však do konce stěhování. Po uplynutí této doby nemusí být reklamace akceptována.
4. Příprava na stěhování
Prosíme zákazníky, aby věci určené ke stěhování byly řádně zabalené a připravené k manipulaci. Případnou demontáž nábytku, zabalení křehkých předmětů či jiné speciální úkony lze domluvit předem. Pokud tyto úkony nejsou součástí objednávky, nejsou pracovníci povinni je provádět a neručí ani za poškození věcí v důsledku špatného zabalení nákladu.
5. Přístup a parkování
Zákazník je povinen zajistit přístup ke stěhovaným prostorům a dostatečný prostor pro parkování stěhovacího vozu. Pokud jsou zapotřebí speciální povolení k parkování nebo vjezd do uzavřených zón, je odpovědností zákazníka tato povolení zajistit.
6. Storno podmínky
Pokud se rozhodnete zrušit objednanou stěhovací službu, žádáme vás o oznámení co nejdříve, minimálně 48 hodin před plánovaným termínem. V případě zrušení objednávky méně než 24 hodin před termínem může být účtován storno poplatek.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich služeb nebo těchto podmínek, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme zajistit hladký a bezstarostný průběh vašeho stěhování!
Jak probíhá celý proces stěhování?
1. Poptávka:
Vyplňte náš poptávkový formulář, zavolejte nám nebo přijďte osobně. Nejprve se domluvíme na rozsahu stěhování, typu věcí a speciálních požadavcích. Zhodnotíme objem nákladu a připravíme kalkulaci.
2. Příprava a balení:
Naši odborníci vám pomohou s balením věcí, demontáží nábytku a jeho zabezpečením pro převoz.
Pokud nevyužijete služby balení našemi pracovníky, neručíme za poškození nákladu během převozu a manipulace s ním!
3. Stěhování:
Vaše věci bezpečně naložíme a přestěhujeme do nového bydliště.
4. Vykládka a montáž:
Na místě vyklidíme a rozmístíme věci dle vašich požadavků, včetně montáže nábytku (jestli bylo domluveno předem).